2012. október 7., vasárnap

Bokor Ferenc megemlékezése

Érdekes:Bokor Ferenc megemlékezése (JPG)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nehany evvel ezelött a Szechenyi Gimnazium meghivasara egy nemet nyelvü elöadast tartottam Edesapam-Dr Phil.Puhr Ferenc nyelvesz pedagogus munkassagarol. Ekkor kaptam ajandekul a "Pecsi Szechenyi Istvan gimnazium es szakközepiskola jubileumi evkönyve 1857-2007" egy peldanyat.
Unokatestvereimmellapozgatvan talaltam ra Bokor Ferenc tanar ur beszedere. Csodalkozvan döbbentünk ra ,hogy a szobajövö tanar ur nem mas, mint anyai nagyanyam apja, tehat az en dednagyapam.Felemelöen furcsa tudat volt,s fökepp az, hogy 1927-ben Edesapam a "pecsi m. kir. Erzsebet Tudomanyegyetem tanarkepzö-intezeti grof Szechenyi Istvan gyakorlo realiskola"ban kezdte palyafutasat.Tehat ott, ahol felesege nagyapja mar elismert tanar oktatott.Hogy ez a teny szamukra ismert es celtudatos volt-nem tudom-soha nem hallottam rola.
Egy azonben szamomra bizonyos, hogy emleküket meg tudatosabb ahitattal es leszarmazotti tiszteletteljes szeretettel örizem. Medizinalrat Primarius Dr Puhr Franz Ferenc

Megjegyzés küldése

Legegyszerűbben a Név/URL cím használatával szólhat hozzá!